غربی آذربایجان مودافعه کمیته سی

غربی آذربایجان مدافعه کمیته سی

غربی آذربایجان مودافعه کمیته سی

غربی آذربایجان مدافعه کمیته سی

نامزد های تروریستی حامی گروه کورد را بهتر بشناسیم

 

اطلاعیه کمیته مردمی  دفاع از غرب آذربایجان

 

نامزد های تروریستی حامی گروه کورد را بهتر بشناسیم

 

 در نتیجه سیاست های کج دار و مریض مسئولان تورک استان آذربایجانی غربی در مقابله با فعالیت گروه های تروریستی کورد و حامیان سیاسی آنها در منطقه غرب آذربایجان و با عنایت به حمایت های بی دریغ و هدفدار سیاسیون شوونیسم فارس از این گروه ها، جهت تقابل با حرکت ملی گرایانه ملت آذربایجان چند نفر از حامیان پشت پرده گروه های تروریستی کورد  در شهرهای  اورمیه و سولدوز صلاحیت شرکت و فعالیت در انتخابات آتی مجلس شورای اسلامی را دریافت کرده اند. با کمال تاسف  تعدادی از این افراد با اینکه ادعای مستقل بودن می نمایند ولی به لحاظ منافع طیفی و گروهی و جهت تشکیل فراکسیون قدرتمند اصولگرایان در مجلس هشتم، مورد حمایت بخشی از جریان اصول گرای استان آذربایجان غربی قرار گرفته اند.

 از دید کلان، تائید صلاحیت این افراد را باید سیاست عمدی و توافقی شوونیسم فارس و گروه های تروریستی کورد تلقی و آن را  امتداد  سیاست مغرضانه و ساختار شکنانه  دو به یک  در شهر اورمیه و یک به یک در شهر سولدوز ارزیابی کرد. این تدبیر مغرضانه حاکمان سیاسی تهران که در دوره سیاه اصلاح طلبان آغاز و با بی تدبیری سیاسی حامیان جریان اصلاح طلب  استان آذربایجان غربی تثبیت  گردید در این دوره از سوی جریان اصول گرا پیگیری می شود.

کمیته مردمی دفاع از غرب آذربایجان با محکوم نمودن سیاست توافق جریان اصول گرا و حامیان سیاسی گروه های تروریستی کورد، به نخبه گان این جریان هشدار می دهد تمامیت ارضی و سیاسی آذربایجان را قربانی چند رای و چند روز نمایندگی مجلس نکرده و آگاه باشند، تکرار سیاست اصلاح طلبان ( نزدیکی به حامیان سیاسی گروه های تروریستی کورد برای کسب آرا بیشتر) نفرین تاریخی و روی گردانی سیاسی مردم غرب آذربایجان را در پی خواهد داشت.

اینک با توجه به خطرات احتمالی توافقات پشت پرده جریان اصول گرا و حامیان سیاسی گروه های تروریستی کورد که می تواند گریبانگیر ملت آذربایجان گردد به افشا ماهیت یکی از  نامزد های اقلیت مهاجر شهر اورمیه  و ازحامیان سیاسی گروه های تروریستی کورد  که مورد حمایت  بخشی از جریان اصول گرای استان آذربایجان غربی می باشد می پردازیم. در اطلاعیه های آتی کمیته مردمی دفاع از غرب آذربایجان در مورد فعالیت های انتخاباتی حامیان سیاسی گروه های تروریستی کورد در شهر سولدوز خواهیم پرداخت، تا کسانی که تمایل به شرکت در انتخا بات دارند با آگاهی یافتن از ماهیت مشکوک افراد مورد نظر و حمایت های صورت گرفته از آنها صرفا برای نامزد های تورک رای دهند.

 

نامزد حامی گروه های تروریستی در شهر اورمیه که مورد حمایت پنهانی  بخشی ازجریان اصول گرا:

 

عبدالرحمان نقشین ،  متولد  1342 ، محل تولد : روستای اسماعیل آقا  حوالی نازلی چایی، فرزند شهید، متاهل دارای 3 فرزند، مدرک تحصیلی : لیسانس علوم اجتماعی ، شغل سابق : دبیر دبیرستان 13 آبان اورمیه ، سمت دولتی  قبل از ثبت نام برای انتخابات:  رئیس اداره آموزش پرورش  محال صومای برادوست اورمیه به مرکزیت سرو آدرس محل سکونت: شهرک ایثار خیابان رسالت

فردی است نژاد پرست  و در تغییر ترکیب معلمان تورک منطقه به معلمان کورد نقش به سزایی دارد.

 

 

 

 

با تکثیر و پخش این اطلاعیه در جبهه ملی مبارزه با تروریسم مشارکت کنید

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد