غربی آذربایجان مودافعه کمیته سی

غربی آذربایجان مدافعه کمیته سی

غربی آذربایجان مودافعه کمیته سی

غربی آذربایجان مدافعه کمیته سی

رفقا ، شما چریک نیستید!

 

رفقا ، شما چریک نیستید!

 

یاشار وارسته

 

چندیست دنیای اینترنت حکایت از دگر باره نظم یافتن سوسیالیست هایی دارد که به نام مقدس خاک آذربایجان پا به عرصه نهاده اند و دل برای خاکی می سوزانند که کم نسوزاندنش و ندای وطنی را سر می دهند که کم ، فروشندگانش نبوده اند و آن چه در این میان چیزی جز تمسخر را عایدشان نمی کند بیان هجووار موضع خویش در باب مسئله تروریسم در غرب آذربایجان و به طبع آن فعالیت هالی کمیته مردمی دفاع از غرب آذربایجان در این باب می باشد که ایمان به جغرافیای تاریخی آذربایجان حداقل لازمه ی فریاد وطن کشیدن هر آذربایجانی ست و دفاع از تمامیت اش مسئولیت هر ملی گرا.

عزیزان سوسیالیست ، بر کدامین برهان ، ملی گرایی آذربایجان در دفاع از خاک را به حاکمیت نسبت می دهید و منشا از ملاحسنی ای می بینید که برای ملت آذربایجان در دفاع از اورمو و سولدوز ایشان بس شرافتمند تر بودند تا  شمایی که در سازمان هایی به مانند چریک های فدایی خلق،پیکارو...و در لباس کرد آتش به روی اورمو و سولدوز می گشودید و ترک قتل عام می کردید و کدامین بنیان آذربایجان چی بودن شما را این گونه گستاخ کرده که پژاک را به تفکر خویش نزدیکتر می بینید و کمیته را نفوذی های حاکمیت می نامید؟

عزیزان سوسیالیست ،وطن پرستی و عشق به خاک ذهنیتی نیست که در قالب ایدئولوژی بگنجد و بایدی گردد بر پاسخ گویی در قبال قشری که به گواه تاریختان مسلما شماها رهایی دهندگانش نیستید و چه بسا سرباز وظیفه ی ترکی که به تفنگ پژاک جان می سپارد ، هویت همان طبقه ی زحمتکش جزئی از ما بودنش را تعریف کرده است.

عزیزان سوسیالیست،کسی نخواست که پدران و بزرگانی چون بابک،پیشه وری و صفرخان را به مقام قیاس بکشاند که چنین می آشوبید و تیتروار حاشیه بر متن غلبه می دهید و با سرپوش قرار دادن ملی گراهایی چون ایشان دست پنهان چشمان حریص و جنون خون تروریسم پژاک می گردید.

عزیزان سوسیالیست،اگر ما بنا به شهیدنامیدن سرباز به ناچار وظیفه ی ترک خطرناک در حرکت ملی آذربایجان هستیم ، ماهیت وجودی شما در تضاد با سعادت ملتی است که به ریا داعیه اش می کشید و نهایت این که  به اصطلاح رفقا ، اگر شما سرباز وظیفه ی ترکی را که به گلوله ی پژاک و به جرم مانع بودنش در دست اندازی تروریسم به خاک آذربایجان شهید نمی نامید ، ملی گرای آذربایجان نیستید و اگر خویشتن نزدیکتر با تفنگ پژاک می یابید ، چریک نیستید،قاتلید!

 

نظرات 2 + ارسال نظر
بیر وطن فداییسی 1386/11/25 ساعت 06:25 ب.ظ

کمنیسم و سوسیالیسم در هر نوع آن یک اندیشه ورشکسته و مغایر فطرت انسانی و اجتماعی است

بی تردید ملت ترک آذربایجان آزموده را دوباره نخواهد آزمود و سرنوشت ملی خود رابه دست ورشستگان نخواهد سپرد

ورشکستگانی که تا دیروز به نام ایدولوژی و به کام بیگانگان از خنجر فرو کردن به پشت ملت ترک فرو گذار نبودند . تاریخ اصلح ترین دادگاههاست.ِ

یاشاسین آذربایجان
یاشاسین بویوک تورک میللتی
یاشاسین اولوسوموزون سوسماز و دونمز باغیمسیز لیق ساواشی

خطاب به کمیته دفاع از غرب آذربایجان: من پیشنهادی داشتم که از شما خواهشمندم روی آن فکر کنید. همانطور که در نوشته هایتان خواندم شما نماینده کورد (نقشین) را حامی تروریسم کورد معرفی کرده بودید اما این نکته را نیز بدانید که وقتی کسی از کوردها را حامی تروریست می خوانید آن ها بیشتر به خود افتخار می کنند و در واقع خود را خیلی بزرگتر از آن چیزی می دانند که هستند اما نکته ای که وجود دارد این است که (عبدالرحمان نقشین) خیلی کوچکتر از آن چیزی است که شما فکر می کنید و این فرد آنقدر حقیر هست که حتی خودش هم باورش نمی شود که به او صلاحیت داده اند.
پس بیایید به جای این که او را حامی کوردها بنامیم به تخریب شخصیت و نشان دادن حقیر بودن این فرد که به خودش جرات داده نماینده شهر همیشه تورک اورمو باشد بپردازیم و نه این که او را بیخود و به دست خودمان او را بزرگ جلوه دهیم.
در ضمن لطفا افرادی چون باکری را وارد این قضایا نکنید چون او راهش از ما جداست.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد