غربی آذربایجان مودافعه کمیته سی

غربی آذربایجان مدافعه کمیته سی

غربی آذربایجان مودافعه کمیته سی

غربی آذربایجان مدافعه کمیته سی

خبر

 

خبر از تیکا ن تپه:

 

بر اساس خبر ارسالی هواداران کمیته مردمی دفاع از غرب آذربایجان از شهر تیکان تپه، مسعود کرد پور از حامیان گروه های تروریستی کورد با حکم داد گاه انقلاب به مدت دو سال به این شهر تبعید شده است. مسعود کورد پور که از حامیان شناخته شده و فاشیست گروه های تروریستی کورد می باشد با سوء استفاده از  حکم هدفدار و مغرضانه دادگاه انقلاب به همراه تنی چند از مهاجرین کورد تیکان تپه شروع به فعالیت به نفع گروه های تروریستی کورد نموده که این مسئله فعالین حرکت ملی  تیکان تپه را نگران کرده است. لازم به ذکر است هواردان کمیته مردمی دفاع از غرب آذربایجان با مسئولیتی ملی و قابل تقدیر نشریات توپراق و سی دی های کمیته مردمی دفاع از غرب آذربایجان را جهت خنثی نمودن توطئه گروه های تروریستی کورد در این منطقه از خاک آذربایجان به صورت گسترده پخش می کنند که درروز های آتی گزارش مبسوطی از آن  و سایر فعالیت های گروه های تروریستی در منطقه تیکان تپه منتشر خواهد شد. کمیته مردمی دفاع از غرب آذربایجان از کلیه هواداران کمیته قدرانی و تشکر می نماید.

 

نظرات 1 + ارسال نظر
علی رضا - نورآباد فارس 1386/12/11 ساعت 09:42 ب.ظ

پیام تبریک من به کردها و فارسهای هم میهنم و تمام آزادیخواهان جهان:
من همیشه معتقدم بودم که هیچ گاه تفکر آزادیخواهی در جهان نمرده و نخواهد مرد بلکه هر روز جان می گیرد. ای دلاورمردان و جنگجویان آزادیخواه کوهستان کردستان این پیروزی آزادی آفرین را به شما و تمام آزادیخواهان جهان تبریک عرض می نمایم. من دلم به حال یاشار بویوکانت ( رئیس نیروهای اشغالگر ترک ) می سوزد که وقتی ازش پرسیدند که چرا زود عقب نشینی کردی؟! گفت کسانی که این ایراد را از ارتش می گیرند خودشان بروند آنجا ( زاب کردستان ) و ببینند چه جهنمی بر پاست مطمئناَ کسی دوام نمی آورد.
روزنامه ی اشپیگل هم عنوان کرد که عقب نشینی ارتش اشغالگر ترک در اصل شکست وی از نیروهای مبارز کرد بوده است به گفته ی همین روزنامه این ترکیه است که کشته های زیادی داده است نه نیروهای مبارز کرد.
آری این است ویتنام دیگر برای ترکها و این است اراده و همت والای انسانی کردها.
قانون طبیعت است که همیشه اشغالگران و دشمنان آزادی در طول تاریخ شکست خورده اند.
آفرین بر گریلاهای انساندوست و قهرمان- شاهد رشادتهای بیشتر شما هستیم . بدرود

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد