غربی آذربایجان مودافعه کمیته سی

غربی آذربایجان مدافعه کمیته سی

غربی آذربایجان مودافعه کمیته سی

غربی آذربایجان مدافعه کمیته سی

خبر

 

پنجمین شماره توپراق منتشر شد

پنجمین شماره نشریه توپراق ارگان کمیته مردمی دفاع ار غرب آذربایجان منتشر و در شهرهای مختلف آذربایجان در حال پخش می باشد.در این شماره مقالاتی از بؤیوک رسول اوغلو . عاریف کسگین به چشم می خورد.همچنین آخرین بیانیه ها و دیدگاههای کیمته در باب فعالیت آشکار و پنهان گروههای تروریستی کرد در منطقه غرب آذربایجان و حمایت شوونیسم فارس را از آن می توانیم بخوانیم .لازم به ذکر است نشریه توپراق جهت انعکاس دیدگاههای خوانندگان نشریه و بینندگان وبلاگ اقدام به درج برخی از دیدگاههای ارسالی و در ج شده در بخش نظرات وبلاگ کمیته مردمی دفاع از غرب آذربایجان نموده است.

با توجه به برخی محدودیتهای پیش روی کمیته مردمی دفاع از غرب آذربایجان امیدواریم هواداران و فعالین حرکت ملی آذربایجان که به نحوی نشریه به دستشان می رسد در توزیع آن ما را یاری رسانند.

 

در ضمن می توانید از طریق لینک  زیر شماره پنجم نشریه توپراق را دانلود کنید:

http://www.4shared.com/dir/6107911/488bcefd/sharing.html

نظرات 1 + ارسال نظر

من از همین جا به تمامی غاصبان کورد تسلیت عرض می کنم و با این که تمام کوردهای غاصب از تمامی نقاط ایران به شهر اورمیه امده بودند تا بلکه این فرد حقیر را به مجلس راهی کنند اما...
من به تمامی کردها عرض می کنم که این اخرین باری بود که فرد کردی در انتخابات شهر اورمو شرکت می کند و از این به بعد اگر فرد کردی پا به میدان بگذارد و در شهری که نگین اذربایجان است شرکت کند حرکت ملی اذربایجان قلم پایش را از بیخ خواهد شکست.
این را مطمئن باشید...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد